.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شفقت/ تاثیرات جنگ تحميلي در عرصه بين‌المللي
شفقت/ تاثیرات جنگ تحميلي در عرصه بين‌المللي

استاندار خراسان شمالي گفت: جنگ تحميلي به سبب حضور آحاد مردم در دفاع از كيان انقلاب، تأثيرات فراواني را در عرصه بين‌المللي به دنبال داشت.

ابوطالب شفقت صبح امروز در آيين رژه نيروهاي مسلح خراسان شمالي اظهار داشت: امروز تمام حكام مستبد دنيا در مقابل ايران و مردم هميشه در صحنه ذليل هستند و مردم جهان دريافتند كه در مقابل استكبار
مي‌شود مقابله و ايستادگي كرد.
وي با بيان اينكه امروز مردم ايران در تمام دنيا عزيز و نمونه هستند، تصريح كرد: توانمندي كه امروز در كشور ما به وجود آمده در پرتو دفاع مقدس و جنگ نابرابر محقق شده است.
نماينده عالي دولت در خراسان شمالي با تأكيد بر اينكه اين جنگ سبب شد تا با تكيه بر خوداتكايي و اعتماد به نفس در بخش‌هاي مختلف كشور به خودكفايي برسد، اظهار داشت: اكنون اقتدار علمي در كشور سرآمد تمام دوره‌هاي پس از انقلاب شده است.
وي تصريح كرد: امروز انقلاب اسلامي نه تنها به جوامع اسلامي بلكه به تمام كشورها و ملت‌هاي آزاده تعلق دارد.
شفقت با بيان اينكه روحيه نظام اسلامي در سراسر كشور طنين‌انداز شده است، برگزاري كنگره‌هاي شهدا در تمامي نواحي شهري و روستايي و توسط جوانان عزيز كه جنگ را نديده‌اند، اداره مي‌شود و اين نشان‌دهنده روح ايمان و تندرستي بوده كه در جامعه ايجاد شده است.
وي با تأكيد بر اينكه ابهت پوشالين استكبار به بركت نظام جمهوري اسلامي شكسته شده است، ادامه داد: با وجود آنكه دولت‌هاي مستكبر از صهيونيست حمايت مي‌كنند، ليكن اين رژيم بيش از هر زمان ديگر رو به اضمحلال است.
استاندار خراسان شمالي گفت: آموزه‌هايي كه مردم جمهوري اسلامي در سطح دنيا ايجاد كرده است، امروز در سطح دنيا به عنوان يك دانشگاه مطرح است كه سبب شده تا ايراني در هر نقطه‌اي عزتمند شود كه اينها همه از بركات رزمندگان و دفاع مقدس است.
وي با بيان اينكه قدرت باز زنندگي نظام جمهوري اسلامي در سطح دنيا نمونه است، اظهار داشت: دشمنان از تمام امكانات براي ضربه زدن به ايران اسلامي استفاده كردند و در اين راستا طي سال‌ گذشته دشمنان با حمايت از حركت فتنه و ايجاد جنگ نرم سعي كردند تا به كشور ضربه وارد كنند، ليكن با رهنمودهاي مقام معظم رهبري و حضور مردم در صحنه اين توطئه‌ها خنثي شد.
شفقت با تأكيد بر اينكه دشمنان به دنبال جلوگيري از صدور انقلاب هستند، اظهارداشت: دشمنان همواره اين هدف را دنبال كرده‌اند اما نتوانسته‌اند در مقابل اين حركت عظيم ايستادگي كنند.
وي افزود: وفاداري و حضور مردم عزيزمان در عرصه‌هاي مختلف سبب شده است تا دشمن نتواند از اقدامات خود نتيجه بگيرد.
نماينده عالي دولت در خراسان شمالي گفت: در عرصه جنگ تحميلي نيز با حضور رزمندگان و حضور آحاد مختلف مردم در دفاع از كيان انقلاب سبب شد تا اين جنگ به نفع نظام اسلامي رقم بخورد و اينها همه به بركت ايستادگي شهدا، ايثاگران و رزمندگان حاصل شد.
وي اضافه كرد: ما اين دستاوردهاي نظام اسلامي را مديون خون شهدا و رزمندگان دانسته از اين‌رو بايد ارزش‌هاي دفاع مقدس همواره حفظ و پاسداشته شود.
استاندار خراسان شمالي با بيان اينكه امروز نيروهاي مسلح ما توانمندتر از هميشه و مجهز به مدرن‌ترين تجهيزات و با تكيه بر جوانان متعهد آماده دفاع از كيان انقلاب و نظام جمهوري اسلامي هستند، اظهار داشت: پيروزي همواره از آن نظام اسلامي است همانطور كه خداوند آن را بشارت داده است.
وي با تجليل از مقام شامخ شهيدان و حماسه سازان سترگ هشت سال دفاع مقدس، ترويج فرهنگ و ارزش‌هاي دفاع مقدس و معرفي آن به عنوان رمز جاودانگي و تداوم حركت انقلابي و تاريخ ساز نظام و كشور را از اولويت‌هاي مهم و فراروي دستگاه‌ها و كانون‌هاي فرهنگ ساز كشور تلقي كرد و گفت: دفاع مقدس بايد براي هميشه به مانند ستاره‌اي پرفروغ بر تارك تاريخ اين كشور بدرخشد و گرانيگاه حركت، پويايي و اراده ايرانيان به سمت فتح قله‌هاي بلند عظمت و برتري در جهان قرار گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.